با توجه به اینکه شما کاربران گرامی از سایت کمک رسانی به صورت آنلاین استفاده میکنید و برخی اطلاعات شخصی خود نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس، شهر و ... را درسایت کمک رسانی وارد میکنید، باید بدانید نحوه ی جمعآوری، استفاده و محافظت از اطلاعات شما توسط کمک رسانی چگونه است.
سیاست حفظ حریم خصوصی
1. کمک رسانی چگونه اطلاعات کاربری شما را جمع آوری میکند؟
برای استفاده از امکانات ارائه شده در کمک رسانی، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و اطلاعات خاصی را در مورد خودتان ارائه دهید. شما مسئول حفظ محرمانه بودن رمز عبور حساب خود هستید. شما همچنین مسئول تمام فعالیتهایی هستید که در ارتباط با حساب شما رخ میدهد. شما بایستی موافقت کنید که ما بلافاصله از هرگونه استفاده غیرمجاز از حساب کاربریتان مطلع شویم.
هنگام ایجاد حساب کاربری در کمک رسانی، وارد کردن نام، نام خانوادگی، ایمیل شما و رمز عبور انتخابیتان مورد نیاز است و بعد از آن در قسمت پروفایل شما، اطلاعاتی از قبیل: تصویر شما، جنسیت، شماره تلفن، سن، زبان اصلی و شهرتان را پرسیدهایم تا بتوانیم بر اساس این اطلاعات خدمات بهتری را برای شما عزیزان فراهم کنیم.
از شما خواهشمندیم که درهنگام ایجاد حساب کاربری، اطلاعات پروفایل خود را تکمیل نمائید تا اعتبار خود را به عنوان یک کاربر در سایت تقویت کنید.
برای استفاده بهتر از کمک رسانی، بایستی موقعیت مکانی خود را در تلفن همراه و یا مرورگر سیستمی که از آن استفاده مینمائید فعال کنید و اجازه دهید تا کمک رسانی به موقعیت مکانی شما دسترسی داشته باشد تا بتواند با توجه به موقعیت مکانی شما نتایج جستجوی مورد نظرتان را بر حسب نزدیکترین کسب و کارها به شما، ارائه دهد.
در کمک رسانی کاربران قادر به جستجوی یکدیگر بر اساس تلفن، آدرس، موقعیت مکانی و آدرس ایمیل نمیباشند؛ همچنین کاربران دیگر و حسابهای کسب و کار قادر نیستند تلفن، آدرس، موقعیت مکانی و آدرس ایمیل حساب کاربری شما را در پروفایلتان مشاهده نمایند.
توجه: کمک رسانی خود را نسبت به حفظ حریم خصوصی شما متعهد می داند و به طور جدی از اطلاعات حریم خصوصی کاربرانش مواظبت خواهد کرد. لازم به ذکر است که کمک رسانی برای حفظ اطلاعات شما از پروتکل ssl استفاده میکند.
1.1. کمک رسانی از اطلاعات کاربری شما چه استفادههایی میکند؟
کمک رسانی از اطلاعات دریافت شده به شرح زیر استفاده میکند:
- یافتن کسب و کارهای نزدیک به موقعیت مکانی شما و اطلاع رسانی در مورد آنها.
- ارائه نتایج جستجوی اختصاصی، سریع، و باکیفیت در مورد کسب و کارها، رویدادها و تخفیفها.
- برای تبلیغ و بازاریابی کسب و کارها.
- دریافت نظرات، تجربیات، ایدههای شما نسبت به کسب و کارهای مختلف در شهرها، و همچنین نسبت به خدمات و محصولات آنها.
- اطلاع رسانی در مورد جدیدترین رویدادها و تخفیفات کسب و کارهای گوناگون.
2. در صورت احساس خطر در مورد حساب کاربری خود، چه باید انجام دهید؟
در کمک رسانی، ما به حفظ حریم خصوصی کاربران احترام می گذاریم و هر گونه تلاشی برای اطمینان از اینکه سایت ما ایمن باشد را انجام خواهیم داد. توصیه می کنیم در صورت احساس خطر برای حساب کاربری خودتان، رمز عبور خود را تغییر دهید (در حالت ایده آل رمز جدیدی که در سایر وب سایت ها استفاده نکرده اید). در صورت وجود نگرانیهای بیشتر، لطفا از طریق گزینه "تماس با ما" در قسمت پایین صفحه، با تیم پشتیبانی کمک رسانی تماس حاصل فرمائید.
برای تغییر رمز حساب کاربری خود مراحل زیر را انجام دهید:
- وارد حساب کاربری خود شوید.
- به پروفایل خود مراجعه کنید.
- بر روی "بروزرسانی پروفایل" کلیک کنید.
- در صفحه باز شده بر روی گزینه "رمز عبور" در سمت راست صفحه کلیک کنید.
- رمز فعلی خود را یک بار و رمز جدید خود را دو بار وارد نمائید.
- دکمه "ذخیره رمز عبور جدید" را بفشارید.
توجه: تمامی اطلاعات شما کاربران گرامی نزد کمک رسانی محفوظ خواهد ماند.